Geef een donatie voor Hethuis

Persoonlijke info

Totaalbedrag: €10,00

Donateur worden
Stichting Hethuis is een ouderinitiatief en krijgt dus geen overheidssteun. Er is veel geld nodig om Hethuis te kunnen realiseren. Hethuis is daarom heel druk met het aanvragen van bijdragen bij de grote en kleinere fondsen en ook service clubs, bedrijven en organisaties. Zoals in ieder project wegen ook bij ons de laatste loodjes het zwaarst. Onze bank is de Rabobank te Zoetermeer, rekening NL89RABO 0152 3180 38 (t.n.v. Stichting Hethuis). Ook hulp of sponsoring in natura door u of uw organisatie zijn van harte welkom! We horen graag van u en hopen u te verwelkomen bij de feestelijke opening in 2021!

Hieronder een link naar de pagina van de belastingdienst hierin vindt u meer informatie over giften: Belastingdienst giften.

Giften aan hethuis zijn aftrekbaar van de inkomsten- of vennootschapsbelasting omdat Hethuis de status van Algemeen Nut Bevorderende Instelling (ANBI) heeft gekregen van de belastingdienst.
Onder de nieuwe geefwet kunnen giften van particulieren aan onze stichting onder bepaalde voorwaarden (zie hieronder) worden afgetrokken.

Stichting Hethuis is ingeschreven in het stichtingenregister van de Kamer van Koophandel te ‘s-Gravenhage onder nummer 27268291 en is gevestigd te Voorburg. Stichting Hethuis heeft de ANBI status. Het fiscaalnummer van de stichting is 816182668. Giften aan de stichting zijn aftrekbaar, zie hiervoor ook de pagina ‘Steunen’.

Laat ons alstublieft weten als u wenst dat uw donatie aan een specifiek doel wordt besteed. Wij zullen verantwoording afleggen over de besteding van uw gift.

Ontvangen giften
Hethuis wil de giften die zij ontvangt graag vermelden op de site. Hethuis zal alleen giften vermelden indien de gevers daar geen bezwaar tegen hebben.
Hethuis wil heel erg graag ook alle fondsen danken voor de toegezegde ondersteuning bij de investeringen voor de inrichting van de gemeenschappelijke ruimten in Hethuis.

In 2019 ontving Hethuis tot op heden giften van:
St. Specsavers
KRO-Warm Hart
Jan Siderius
P.Sijstma

In 2018 ontving Hethuis giften van:
Vaillantfonds
Familie Rutgrink