Lionsclub Voorburg brengt het enorme bedrag van 9.500 euro bijeen voor stichting Hethuis!

29 mei 2015
Vrijdagavond 20 mei hield de Lionsclub Voorburg haar 28ste jaarconcert. Het concert werd gegeven door het trio Malando en zangeres Laura Fygi in de Oude Kerk in Voorburg. Een goede sfeer was hiermee verzekerd! Het concert werd druk bezocht, er werden ruim 400 kaarten verkocht. Het schitterend bedrag van 9.500 euro komt dit jaar ten goede aan Stichting Hethuis.

Hethuis ontving de gift uit handen van Jeroen Granneman, de president van de Lions. Hethuis is enorm blij met deze gift. Hethuis was bovendien zeer verrast door het grote bedrag dat door de inspanningen van de Lions is bijeengebracht.

Hethuis Lions cheque small

Naast de gift is ook de aandacht en sympathie voor Hethuis, die hieruit blijkt, van groot belang voor een project als het onze. Bij de realisatie van een project als dit is het onontbeerlijk dat er brede steun voor is.
Hethuis voelt zich met de forse gift én de aandacht zeer gesteund. Lions, bezoekers en adverteerders heel veel dank, ook namens de toekomstige bewoners van Hethuis!

Klik hier om te kijken op de site van de Lionsclub Voorburg, dit weekend plaatsen zij meer foto’s van het concert

Hethuis Lionsconcert 2015-1